旅遊日記

郵輪海上體驗假期 DAY 1 “海洋航行者號”

出發日期:1/7/2016-3/7/2016

初初對郵輪既感覺係得一個字“悶”,無乜特別野玩,主要目的都只係為左賭博,但自從上年朋友邀請我參加左四日三夜高雄郵輪之旅後,就對郵輪既睇法大大改變了,甚至想一去再去。

上年乘坐的郵輪係皇家加勒比國際遊輪既“海洋航行者號”,上船後即刻心裏“哇!”左一聲,因為無諗過原來郵輪係咁大咁靚,以前曾經乘坐過雙子星號出海,同哩艘郵輪相比真係差好遠,見到艘郵輪咁靚,忍唔住要周圍參觀參觀。郵輪內有很多設施,如泳池、按摩池、溜冰場、籃球場、乒乓球場、迷你高爾夫場、緩跑徑、健身中心、戲院、賭場、圖書館、甲板衝浪、攀石等等,還有很多不同既表演及巡遊,活動應有盡有,24小時都玩唔完,餐廳方面也有很多選擇,如自助餐、西餐、中餐、日式餐、意大利餐、美式快餐、扒房、火鍋等等…..

由於上年覺得這艘郵輪太好玩了,所以今年決定帶一家人再次登上這艘郵輪遊玩,今次一行8人,其中5人都是第一次登上這艘船,大家都玩得不亦樂乎。

出發當日11:30AM左右就已經到達啟德郵輪碼頭~~

IMG_9993

填好健康問卷後就準備排隊CHECK-IN啦~

IMG_9994

好多人上船呢~一早就已經打蛇餅了~

IMG_9997

CHECK-IN時,大家可選擇在船上用現金或信用咭付款,之後再影人頭相就完成了~準備上船!

由於1:00PM才可進入房間,所以我地只好到DECK11既”帆船自助餐廰”食返個晏先,提提大家,船上分別有3間餐廳係提供免費餐飲,這便是其中一間,其他的是要另外收費。

食飽飽後可以入房睇下房間了~我地8人訂了兩間雙人陽台房及一間四人陽台套房~

睇完雙人陽台房後,就睇四人陽台套房,感覺很寬敞,廁內還可浸浴呢~

見距離緊急集合演習還有一段時間,就帶大家周圍閒逛下先~~

這艘郵輪高有15層,長度310米(大約3個足球場),而載客量有3,840人,要行曬成艘郵輪真係要花一點時間呢,首先到DECK11睇下泳池及按摩池,仲有個大型電視在戶外,可以一邊游水一邊睇電影~

再到DECK12,兒童遊戲中心,小朋友只要拿住張房咭就可以隨便擦咭玩遊戲,大人們可能要在此破費呢 XD

DECK15仲有個教堂可行禮~唔知有多少人會選擇在郵輪上行婚禮呢?

IMG_0150

最後到DECK14,行到有點攰同太熱了,就到卡拉OK廳坐下休息下,窗邊環境唔錯,一邊無敵大海景一邊池景~

3:45PM 強制性緊急集合演習開始,所以活動必需停止,乘客必須根據房咭顯示既集合區集合。這演習主要係教大家既逃生路線及救生衣既著法,由於要點名確保所有乘客已出席,但有些乘客郤遲遲未到,天氣又炎熱,令到部份乘客表現得有點苦燥。

約一小時後,演習結束,我地又要趕到DECK5既星空酒廊排隊攞冰上溜冰既表演入場券,根據上年既經驗,知道他們是根據房咭數量來換取入場券,所以今次好快地收取8人既房咭然後換取入場券。

在郵輪上,房咭就如大家既付款咭,所有既消費都會記錄在房咭內。落船當天,賬單會放在房外,如簽賬沒問題,船公司就會直接從閣下既信用咭扣取費用。

5:30PM左右,閒走到船頭,突然響安!!!大聲到嚇了一跳!! 原來船要開了!!很多乘客都已經企係欄杆邊欣賞沿途景色,郵輪駛過筲箕灣、鯉魚門、將軍澳等向東邊出發駛向公海,還睇到美麗夕陽呢~~

6:00PM左右就到另一間免費餐廳”藍寶石主餐廳”進食晚餐,餐廳分為三層,大堂中間有大型水晶燈,樓梯還放了一座鋼琴,感覺好靚好高貴。這間餐廳主要提供套餐,有前菜、主菜及甜品,選擇種類頗多,有中式及西式菜式比大家選擇。大家覺得份量不夠的話,還可多點一份前菜或主菜。又話者想食得豐富點,可加US$20-30 點選龍蝦、牛扒等美食。不過要留意返這餐廳晚餐時間分為兩個時段,第一時段係5:45PM,第二時段係8:00PM,而且要齊人數才可入座,不然要在門口排隊等候。

享用完豐富晚餐後,8:15PM左右又要準備排隊入場睇C ALL STAR既歌舞表演,為左增加場內氣氛,入場時每人會派發閃光棒一枝。聽了個幾鐘,只識幾首歌,但頭兩排既FANS十分熱情,企左差不多大半場時間。其實每次短TRIP船公司都會請明星或歌星出SHOW,為求增加乘客數量。

睇完SHOW後,係時候要回房休息,突然見到多了隻象仔係房,摺得栩栩如生,很窩心呢~~

IMG_0272

晚安了~~ 明天還要再繼續玩玩食食呢!

郵輪海上體驗假期 DAY 2

郵輪海上體驗假期 DAY 3

 

在〈郵輪海上體驗假期 DAY 1 “海洋航行者號”〉中有 1 則留言

發表迴響