紅葉, 遊記, 航拍 Aerial Video

【隨行遊記】觀瀑賞楓 感受烏蛟騰鄉村氣息

聖誕節連續三日假期,最好就係約老友去行下山睇下紅葉。提起紅葉好多人都會諗起元朗大棠,但係我怕人多,所以今次選擇一個人比較少,可以慢慢行享受一下寧靜嘅鄉村地方 – 「烏蛟騰」。

去烏蛟騰有好多種方法,最快當然係大埔墟港鐵站坐小巴直接入去。但如果想行下山,就可以選擇由新娘潭出發,順道可以去欣賞新娘潭同照鏡潭瀑布景色。

由新娘潭自然徑入口出發,經過燒烤場,如果向左邊走可以遠望新娘潭瀑布。但今日我地打算去照鏡潭試下可唔可以用航拍機影瀑布,所以就略過新娘潭不走。沿梯級繼續往下走,然後先過橋,就會見到指向「照鏡潭」嘅石碑,然後只要行多10分鐘多就會見到照鏡潭瀑布。

用航拍機在照鏡潭瀑前嘅石澗試過幾個不同位置都定唔到位,加上經過上次新娘潭嘅經歷,大家都唔敢用ATTI模式起飛。最後決定放棄航拍,只用專業相機拍片。影完就原路返去橋嘅位置,然後往烏蛟騰方向走。

IMG_7069
見分岔路,向烏蛟騰方向走

大約行15分鐘左右就差不多到烏蛟騰,瀑布嘅水流聲越來越大。原來烏蛟騰位置正是照鏡潭嘅上游,還有人開闢了一條山路通去瀑布頂嘅石澗。眼見瀑布頂部位置比較開揚,我地二話不說就走落去睇下航拍機可唔可以做到GPS定位。定位果然無問題,雖然起飛位置不算好,但起碼可以用GPS模式進行拍攝。拍攝完畢準備降落時,航拍機又突然轉為ATTI模式,機身受風向影響搖晃。好彩孫仔有經驗,再升高等再次接收GPS模式時再降落,最後有驚無險安全降落。

瀑布航拍片

影完瀑布,接回郊遊徑好快就到烏蛟騰村,順便在村口嘅士多食碗麵醫肚。老闆非常好客,還加料請我地食剛整好嘅冬菇,冬菇真係好鮮甜!

食飽飽就出發去九擔租,其實由烏蛟騰村去只係5分鐘路程,就會見到有一處特別紅嘅樹林(真係無可能睇唔到囉!)。

IMG_7100
這排楓香樹據說是九擔租的風水林
IMG_7127
楓香葉比大棠的還要紅
IMG_7137
葉一樣會轉紅的烏槄

九擔租嘅紅葉雖然比大棠少,但係生長得非常茂盛,而且遊人比較少,我可以慢慢欣賞同隨意影相。今次計劃嘅行程好短,睇完紅葉就按計劃原路行返去新娘潭坐車離開。

觀看紅葉影片

後感︰

烏蛟騰一帶非常寧靜,充滿鄉村田園色彩。相比起大棠人來人往的熱鬧,我還是比較喜歡在這裡慢慢欣賞紅葉。楓香樹數量雖少,但在云云綠樹中卻非常顯眼,令我印象深刻。

郊遊日期︰2015年12月

隨行資訊 pin-blue

可參考下面地圖橙色前往烏蛟騰路線︰


路線︰新娘潭 → 照鏡潭 → 烏蛟騰 → 九擔租
難度︰2/10
全長︰1.6公里
隨行裝備︰相機、三腳架、替換衣服、小量乾糧及飲料
新娘潭交通︰大埔墟港鐵站乘坐20R小巴(每日)或275R巴士(星期日及假日)於新娘潭下車
烏蛟騰交通︰大埔墟港鐵站乘坐20R小巴(每日)於總站下車
詳細介紹︰nent003

注意事項︰

  • 照鏡潭溪澗石頭比較濕滑,切記要小心
  • 潭水頗深,不建議在潭中游水
  • 切勿污染水源,帶走所有帶來的垃圾,珍惜大自然
  • 切勿採摘楓香樹葉當作留念

***根據香港郊野公園條例第11條,在郊野公園及特別地區操縱動力驅動的模型飛機屬違法,可被罰款2,000元及監禁三個月。航拍人士應注意安全,以免觸犯法例***

 隨行者投稿

歡迎各位隨行者以文字、相片或影片,跟大家分享有關香港郊遊、遠足、攝影、航拍或露營的心得、遊記、趣事及路程規劃等等。

投稿方法:請把閣下的聯絡方法(姓名及電郵地址)、文字、相片檔案或影片(請提供影片存放連結,如youtube)電郵至follow2015atw@gmail.com

#內容版權歸作者所有,FolloMe隨我行網誌管理員則保留最終刊登及修改之權利

在〈【隨行遊記】觀瀑賞楓 感受烏蛟騰鄉村氣息〉中有 1 則留言

發表迴響